ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۸

الهی عَظُمَ البلاء ...


به نام خدا


سوال از خودم :  

تا حالا چند بار آقا امام زمان عج رو فقط برای خودش خواستی؟ یعنی چند بار از آقا، خودش رو طلب کردی ؟؟! 

جواب : ............ !!!


//////////////////////////////////////

+ همین یک سوال مرا کافیست برای اظهار شرمساری ...

العجل مولا ... بخاطر خوبان درگاه الهی ...


+ خدا لعنت کند همه ی مسببان ورود گروه تکفیری داعش لعنة الله علیهم به عراق را ! خدایا چی داره به سرمون میاد؟! آدما مثل حیوون افتادن به جان و مال مسلمونا و همه انسانها ! خدایا خودت نگهدار مایی و بحق خوبانت ، در امر فرج تعجیل فرما ...



۹۳/۰۳/۲۲
ارحم الرحماء

نظرات  (۱۳)

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۹ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۳ سید پارسا
سلام
با پستی بسیار مهم به روزم
خواهشا سر بزنید و نظر بدهید
دوباره مداحی که از مداحی سو استفاده کرده است
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۳ بنت الهدی حسینی
این برای اولین پسته این صفحست...
”من یه نوکر در به درم
چن ساله همش منتظرم
اسمم در بیاد برم حرم
وای وای وای...
لیست زائرا دست کیه
هى خط میخورم
چه سریه
میگن دعوتا با بی بی ه
وای وای وای”
حسین من هنوز جووونم
حسین
منتظر میمونم....
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۲ بنت الهدی حسینی
سلام
این نظر اولش قرار بود برای تشکر بخاظر پست بالایی باشه.
ولی وقتی اینو خوندم...
آه
افسوس
بغض
خدایا من مانع ظهورم...
من مانعم...
همه ی موانع را برطرف کن به احسن نحو
.
به رنگ خدا دعوتید
یا علی مدد
عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک
سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم
به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست
فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک
التماس دعا ....
پاسخ:
بر شما هم مبارک ، ان شاالله موفق و موید باشید ...
سلام علیکم 

لینک شدید.

یاعلی
پاسخ:
علیکم السلام
لطف کردید. 
یا مهدی ادرکنی
اِلهی لا تُؤَدِّبْنی بِعُقوُبَتِکَ ...
به روزیم ، بازدید فرمائید. eshghalayhesalam.blog.ir
التماس دعا.
اللّهمّ َاَدْرِکْ بِنا أَیّامَهُ وَظُهُورَهُ وَقِیامَهُ . . .

همین یک سوال مرا کافیست برای اظهار شرمساری ... :((
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۰ خانم چادری
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۵۶ دبستانی دیروز
سالهاست 
در دلم بهاری
در انتظار شکفتن است!
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج [گل]
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۵ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
عید برشما مبارکــ
بهـ روزمـ با :
آقای مهربانمــ ...
میدانی آنها کهــ از چشم می افتند ، کجا می افتند ؟
دنبال خودم میگردمــ ...
اللهم العجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۹ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">