ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۳

دلت را به صاحبش بسپار !

دلم را سپردم به بنگاه دنیا

و هی آگهی دادم این جا و آن جا

و هر روز

برای دلم

مشتری آمد و رفت

و هی این و آن

سرسری آمد و رفت

**

ولی هیچ کس واقعا

اتاق دلم را تماشا نکرد

دلم ، قفل بود

کسی قفل قلب مرا وا نکرد

**

یکی گفت :

چرا این اتاق

پر از دود و آه است

یکی گفت :

چه دیوارهایش سیاه است

یکی گفت :

چرا نور این جا کم است

و آن دیگری گفت :

و انگار هر آجرش

فقط از غم و غصه و ماتم است

**

و رفتند و بعدش

دلم ماند بی مشتری

و من تازه آن وقت گفتم :

خدایا تو قلب مرا می خری ؟

**

و فردای آن روز

خدا آمد و توی قلبم نشست

و در را به روی همه

پشت خود بست

و من روی آن در نوشتم :

ببخشید ، دیگر

برای شما جا نداریم

از این پس به جز او

کسی را نداریم...

-----------------------------

عرفان نظرآهاری


++ امشب زیر لب دائم بیاد مولایمان مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه ، دعای فرج زمزمه میکنیم ...

و همچنین دعا برای مسلمانان مظلوم جهان علی الخصوص مسلمانان عراق و غزه .... 


۹۳/۰۴/۲۹
ارحم الرحماء

نظرات  (۳)

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۲ ... خادم الزهرا

سلام

بیاد شهید  تهرانی مقدم

 روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که میخواست اسراییل را نابود کد

وعده دیدار جمعه روز قدس

 

بقول سید شهیدان اهل قلم

 قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا... این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

 به امید پیروزی مسلمانان در سراسر جهان ...

 اللهم عجل لولیک الفرج ...

 با موضوع قدس بروزیم

 منتظر حضور و نظرتون هستیم

 یا علی

 التماس دعا

۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۳ خانم چادری
سلام
قبول باشه
ر:
:(

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">