ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

۲۶ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۸

گهگاهی ...

بسم الله النور


بعضی وقتها میخواهی از کنار مسئولیتی که به عهده ات گذاشته اند ساده بگذری و قید منافعش را بزنی و بروی پی کارهایت !

اما درست جایی که فکرش را نمیکنی عزمت استوارتر میشود برای ابقاء در همان مکان !

اینجا دیگر میفهمی مسئولیتی که به عهده ات گذاشته اند برای خودت و همه ی کسانی که با آنها در ارتباطی به احتمال زیاد سازنده ست!

این روزها خیلی به فکر بودم که رها کنم همه ی مشغله ها را و فقط بنشینم و فقط خودم را درست کنم! اما باز هم نشد ... انگار یکی مانع میشود بر این تصمیم خودخواهانه ... 

همین تصمیم بر بازگشت، کمکم کرد تا به هدفهای دیگر نیز برسم الحمدلله ...

دعا بفرمایید همیشه همان تصمیمی را بگیریم که خداپسندانه باشد نه نفس پسندانه!!


یا علی مدد


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۶
ارحم الرحماء

نظرات  (۵)

من هم از این تصمیمات میگیرم اما نمیشه...

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین

بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

این صبح تیره باز دمید از کجا کزو

کار جهان و خلق جهان جمله درهم است

گویا طلوع میکند از مغرب آفتاب

کاشوب در تمامی ذرات عالم است

گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست

این رستخیز عام که نامش محرم است

ســــلام ممنون از مطلبتان بزرگوار

هیهات منا الذلّة .

با مطــــــلـــــب  نگاهی به زندگینامه آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر    به روزم

منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم

التماس دعا

انشاا....

التماس دعا خواهری...

پاسخ:
محــــتاج ِ دعای ِ خیرت هستم آبجی جوون :)
۲۷ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۲ فاطمه مهدیخانی
این راه اگر بی یاور بماند،زندگی را از من دزدیده ای .(شهید حسین بیدخ)

انشالله در راه شهدا باشیم...
سلام
ان شالله عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
اگر باتبادل لین موافق بودید خبرم کنید
التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">