ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۰:۲۹

دلم تنگ ِ خداست . . .

دلی که به حج برود

دلی که طواف را بیاموزد

دلی که با ذکر " سبحان الله و الحمدلله و لااله الا الله و الله اکبر " در هر دور طواف انس دیگری بگیرد

دلی که صفا و مروه را با یاد محبوب ارض و سماء سپری کند 


دلی که عاشق باشد و همیشه بیاد او بتپد را میخواهم . . . 


پ.ن: نمی دانم آنهایی که خدا را ندارند چه دارند که انقدر سرگرمشان کرده و بی خیال از اصل ؟!

پ.ن: سخنرانی های استاد پناهیان راجع به مدیریت زمان را حتما بشنوید، بی نظیر است! (اینجا)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۹
ارحم الرحماء

نظرات  (۱)

۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۷:۰۱ کــربــ بلایی محـب
سلامــ خداقوتــــــــــ
حال جامانده ها از بد هم بدتر است ،
دلتنگی کهـــــ بالا بگیرد ...
نازنین یار مرا باز ندیدی, !باشد!
به گمانم که دل از من تو بریدی! باشد!
بود همواره امیدم که مرا میخواهی
من همانم که نشستم به امیدی! باشد!
بین بازار غلامان نظر انداخته ای
جنس مرغوب نبودم نخریدی! باشد!
"دست عشاق گرفتی و حرم بردی آه"
طبق معمول زمن دست کشیدی! باشد!
مهربانی تو مال دگران است چرا
باز ای یار به دادم نرسیدی! باشد!
این همه زار زدم داد زدم کرب و بلا
این حرم گفتن من را نشنیدی! باشد!
چه کنم تلخی تو باز حلاوت دارد!
دل تنگم بخدا میل زیارت دارد
"به روزمــــ با "سفری بی پایان "
التماس دعا
یازهراکربـــــ بلا ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">