ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح


اگر کسی از خانواده اش می خواست مسافرت برود ، توی گوشش دعای سفر می خواند.
می خواستم بروم سوریه . رفتم پیش امام اجازه بگیرم و خداحافظی کنم . اجازه داد . بلند شدم بروم. صدایم کرد . برگشتم کنارش .
توی گوشم دعای سفر خواند .
بین من که باغبانی می کردم و چای می ریختم با بچه هایش فرقی نگذاشت ...




...........................................................................................................



یادگاران / کتاب روح الله
12 بهمن گرامی باد 
۹۳/۱۱/۱۲
ارحم الرحماء

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">