ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

۱۸ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۰۳

من و مستند!!

سلام علیکم

با عرض تبریک بمناسبت ایام الله دهه فجر :)

فکر کنم باید یک تیتر جدید به آرشیو موضوعاتم اضافه کنم! با اسم من و مستند !

مستند سیمرغ را اگر دنبال کنید بسیار زیباست که مخصوص دوران انقلاب و آرشیو آن روزهاست ...

چیزی که این بین خیلی برایم ناراحت کننده بود و متاثرم کرد، مستند چند شب پیش بود که به عمرم اینطور به دوران انقلاب نگاه نکرده بودم!

مردمی را نشان میداد که هر کدام از آنها به شکلی یکی از اعضای خانواده یا نزدیکانشان را در درگیری ها و تظاهرات گم کرده بودند و هیچ خبری از آنها نداشتند و در به در دنبالشان میگشتند و در نهایت هم پیدایشان نمیکردند و در همان بی خبری بعضی هاشان راهی تیمارستان میشدند و بعضی راهی بیمارستان و بعضی ها لابلای قبرهای قبرستان میگشتند پی عزیزشان و بعضی ها هم میسوختند مثل شمع و بعضی ها با یک عصا و یک قد خمیده با هزار امید و آرزو لابلای زباله ها بدنبال عزیزشان میگشتند ...

چرا زباله؟؟

چون دولت دستور میداد کشته شده ها و زخمی ها را با لودر ببرند در خارج از شهر یا اطراف آن همراه با زباله ها دفن کنند تا اثری از آنها نماند.... این وسط خیلی هاشان هم هنوز زنده بودند !! خیلی وحشتناک است تصور صحنه های این چنینی !

حالا لحظه ای با خودتان فکر کنید چقدر توانستید تا به امروز حداقل به اندازه ی یک نفر از این عزیزانی که جانشان را برای انقلاب دادند برای پیشرفت و سرافرازی کشورتان تلاش کنید ...


من که هیچ ندارم بگویم!

++ ببخشید اگر پست تلخی بود



۹۳/۱۱/۱۸
ارحم الرحماء

نظرات  (۴)

۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۱ بنت الهدی حسینی
سلام.
مشکل داره؟
حقیر با جز یک امتحان کردم و شد.
؛
اول روی جز مورد نظرتون کلیک کنید.
وقتی تیک خورد روی گزینه ی ثبت جز بزنید و بعد از بارگزاری مجدد صفحه میبینید که جز برای شما ثبت شده.
من با مرورگر فایرفاکس امتحان کردم و انجام میشه. میخواید از فایرفاکس استفاده کنید...
؛
اگر احیانن مشکلی داره بفرمایید که طور دیگه ای در خدمت باشم...
پاسخ:
سلام دوست عزیز
من تا صفحه رو باز میکنم اصلا اجازه انتخاب بهم نمیده! سریع میپره !
با این وجود باز هم امتحان میکنم و خبرشو میدم
با تشکر
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۲ بنت الهدی حسینی
رفیق شهید...


و نعم الرفیق.


دعوتید به صبغة الله. رفاقت با یک شهید در قالب ختم قرآن.
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۲ بنت الهدی حسینی
اسم مستند چی بود...؟
من ندیدمش
از  سیما پخش شد؟صدا و سیما!؟؟
پاسخ:

       سلام

سیمرغ بود از شبکه مستند پخش شد ...

اون وقت یسری ها به اون ملعون میگن خدا بیامرز...
خدا لعنتش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">