ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

ارحم الرحماء

جهان در انتظار مصلح ... مصلح در انتظار صــــالــــح

۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۳:۲۳

یا مجیر ...


ای آشنای عبد گنهکار یا مجیر

مشکل گشای هرچه گرفتار یا مجیر


از من تمام عمر گنه دیدی و گنه

شرمنده ام از این همه تکرار یا مجیر


از بس که تو ندیده گرفتی گناه من

بر معصیت نموده ام اصرار یا مجیر


دیگر بیا مرا ز حریمت جدا مکن

ناز مرا کشیده ای هر بار یا مجیر


می ترسم از قیامت و از دوری حسین

 برگ امان به من بده از نار  یا مجیر


دستِ خودم که نیست، لبم تشنه می شود

هستم به یاد تشنگی یار یا مجیر


تا کربلای حضرت ارباب پر کشم

 با یک سلام لحظۀ افطار یا مجیر


خواهم که بی حجاب تماشا کنم تو را

 در تحت قبۀ حرم  یار یا مجیر


آیا شود فدای علی اکبرم کنی

 پایین پای حضرت دلدار یا مجیر


امشب جواب سوز و نوای مرا بده

 دیگر برات کرب و بلای مرا بده


...............................................................

التماس دعا در این ایام نورانی 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
ارحم الرحماء

نظرات  (۵)

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۷ خلیل صادقی
سلام علیکم
به سنگر ماهم سری بزنید
التماس دعا ...
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۱ عــ ـاکـ ـف ...
دلم که می گیرد...
مجیر را باز می کنم....
آرامـ می شود....
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۲ می نویسَـم پـَس هستـَم!
یا مجیر...
کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">